Często zadawane pytania i kontakt

Dostawa i zamówienie

Jak długo potrwa dostawa?

Aby zapewnić bezpłatną dostawę na terenie całego serwisu, nasze usługi prowadzą ciągłą pracę nad optymalizacją realizacji Twoich zamówień. Dostawa trwa zwykle 7-15 dni roboczych. Nasz zespół zapewnia wysoką jakość wysyłki, aby chronić towar.

Gdzie jest moja paczka. Czy mogę to śledzić?

Tak, możesz śledzić swoje zamówienie na stronie: śledzenie przesyłek

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa jest bezpłatna we Francji (z wyłączeniem terytoriów zamorskich) i w Europie w przypadku wszystkich naszych produktów w całej witrynie, bez minimalnej kwoty zamówienia.

W paczce brakuje elementu!

Nie martw się, resztę otrzymasz w innej paczce, co nie zajmie dużo czasu. Jeśli zamówisz kilka naszych artykułów, optymalizacja zapasów i realizacji zamówień może skutkować dostawą w kilku paczkach.

Moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone

W przypadku zagubienia, uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki w trakcie naszej bezpiecznej dostawy firma Tirelissimo rozpatruje spór w Twoim imieniu. Dla nas Klient jest naszym priorytetem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoje oczekiwania i rozwiązać problem z przewoźnikiem. W razie potrzeby ponownie wyślemy nową paczkę na nasz koszt!

Dostawy do zamorskiej Francji

W przypadku dostaw do Francji zamorskiej zazwyczaj konieczne jest zapewnienie terminu dostawy wynoszącego dwa miesiące od daty zamówienia. Należy pamiętać, że do następujących krajów zostanie naliczony dodatkowy koszt dostawy do następujących krajów: Gwadelupa, Gujana, Reunion, Martynika, Majotta, Nowa Kaledonia, Saint-Barthélemy, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polinezja Francuska i Saint-Pierre oraz Miquelon.

Anulowanie, modyfikacja i zwrot

Czy istnieje możliwość modyfikacji mojego zamówienia?

Tak. Możesz zmodyfikować swoje zamówienie, jeśli nie ma jeszcze statusu „w realizacji”.

Czy jest możliwość anulowania mojego zamówienia?

Tak, jeśli nie jest przetwarzany, możemy zwrócić Ci pieniądze. Jeśli jednak zostało już zrealizowane, nie będzie już możliwości jego anulowania. Jednak klienci mają 14 dni od otrzymania zakupu na jego zwrot.

Dowiedz się więcej o gwarancji „zadowolony lub zwrócony”.

Zadowolenie naszych klientów jest naszym najwyższym priorytetem. Dlatego jeśli nie będziesz usatysfakcjonowany swoim zamówieniem, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania. Jesteśmy pewni, że będziesz w pełni usatysfakcjonowany swoim zakupem.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

Każdy klient, który chce zwrócić swoje zamówienie, ma 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na dokonanie zwrotu, w tym celu klient ma obowiązek zgłosić nam swoją prośbę za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jeżeli towar ma wadę fabryczną, prosimy o kontakt w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia, po upływie tego terminu zamówienie uważa się za zgodne. Musisz przesłać nam zdjęcie wadliwego produktu (jeśli to możliwe w oryginalnym opakowaniu) e-mailem i podać numer zamówienia. Aby ułatwić rozpatrzenie Twojej prośby, radzimy nie korzystać z tego artykułu. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.

Bezpieczeństwo

Jak mogę zapłacić?

Naszą główną troską jest bezpieczeństwo i pozytywne doświadczenia naszych klientów korzystających z naszej witryny. Korzystamy obecnie z najbezpieczniejszych metod płatności:

  • Karta kredytowa i debetowa
  • PayPal.

Nasze bezpieczne połączenie zapobiega kradzieży informacji podczas zakupu.

Czy Tirelissimo jest bezpieczne?

Tak.

Na naszej stronie używamy najnowocześniejszych technologii, aby chronić wszystkie informacje („HTTPS” i protokół SSL/TLS w całej witrynie).

Jest to widoczne przez obecność kłódki po lewej stronie adresu URL.

Inne pytania

Jak złożyć zamówienie na Tirelissimo?

Oto kroki, które należy wykonać, aby złożyć zamówienie:

  • Kliknij produkt
  • Kliknij dodaj do koszyka
  • Kliknij przycisk koszyk na zakupy w prawym górnym rogu
  • Kliknij finalizuj zamówienie
  • Wprowadź metodę płatności
Czy mogę łączyć moje kody rabatowe?

Niestety, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, nie ma możliwości łączenia kilku kodów rabatowych. Kody rabatowe są zazwyczaj ograniczone do jednego użycia na zamówienie lub na klienta i nie można ich łączyć z żadnymi innymi aktualnymi ofertami ani promocjami.

Podlega podatkowi importowemu

Tirelissimo zapewnia legalną wysyłkę swoich produktów na cały świat, jednak odpowiedzialność za podatki importowe z kraju kupującego pozostaje po stronie. Nie możemy w żaden sposób ponosić odpowiedzialności za te opłaty.

Zamówienie dużej ilości

Jeśli złożyłeś zamówienie zbiorcze i potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy.

Aby śledzić swoje zamówienie: Śledzenie pakietów

W przypadku jakichkolwiek zapytań zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem poniższego formularza lub e-maila na adres contact@tirelissimo.store. Członek naszego zespołu odpowie na Twoją wiadomość w ciągu 48 godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00

Skontaktuj się z nami

Tirelissimo, 15 rue Ernest Cognacq, 94000 Créteil, Francja